Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „Obchodné podmienky“) upravujú vzťah medzi Kupujúcim a Obchodníkom, ktorým je spoločnosť BROOKLYN, s.r.o., so sídlom Š.Furdeka 187/11, 028 01 Trstená, IČO: 36 406 872, DIČ: 2021684632, IČ DPH: SK2021684632, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka č.: 13715/L a spoločnosťou Silky s.r.o., so sídlom Štefana Furdeka 187/11, 028 01 Trstená, IČO:51 094 053, DIČ: 2120598018, IČ DPH: SK2120598018, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka č.: 69056/L, email: info@e-vlny.sk, tel. číslo:+421 907 252 862 (ďalej len „Obchodník“) ako aj ich vzájomné práva a povinnosti vyplývajúce im z Kúpnej zmluvy (ďalej len „Zmluva“), ktorej predmetom je predaj tovarov prostredníctvom internetového obchodu Obchodníka, ktorý je prevádzkovaný na webovom sídle https://www.e-vlny.sk.
1. Tieto Obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.
2. V prípade ak dôjde k uzatvoreniu inej písomnej Zmluvy medzi Obchodníkom a Kupujúcim, v ktorej si zmluvné strany dohodnú rozdielne podmienky od podmienok upravených v týchto Obchodných podmienkach sa bude vzťah zmluvných strán spravovať podľa takto
uzatvorenej písomnej Zmluvy.
3. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to konkrétne na dobu, kedy si zmluvné strany riadnym spôsobom splnia svoje povinnosti vyplývajúce im z týchto Obchodných podmienok.
4. Obchodníkom nebol prijatý kódex, ktorý by osobitným spôsobom upravoval správanie Obchodníka.
5. Tieto Obchodné podmienky sú vypracované v súlade so všeobecne platnými a záväznými právnymi predpismi, najmä
• zákon č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov,
• zákon č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov,
• zákon č.108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
• zákon č.22/2004 Z. z. o elektronickom obchodne a o zmene a doplnení zákona č.128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.284/2002 Z. z., • zákon č.391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ako aj mnohými inými relevantnými právnymi predpismi.
6. Komunikácia medzi Kupujúcim a Obchodníkom sa uskutočňuje najmä prostredníctvom elektronických pomôcok.
1. Obchodníkom je osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcich záväzkov alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej účet.
2. Obchodník je vlastník internetového obchodu, ktorý je prevádzkovaný na webovom sídle https://www.e-vlny.sk.
Obchodné meno: BROOKLYN, s.r.o.
Sídlo: Š. Furdeka 187/11, 028 01 Trstená
IČO: 36 406 872
DIČ: 2021684632
IČ DPH: SK2021684632
Zapísaná: Obchodný register Okresného súdu Žilina
oddiel: Sro
vložka, č.: 13715/L
email: info@e-vlny.sk
tel. číslo: +421 907 252 862
Online chat: https://www.e-vlny.sk
a
Obchodné meno: Silky s.r.o.
Sídlo: Štefana Furdeka 187/11, 028 01 Trstená
IČO: 51 094 053
DIČ: 2120598018
IČ DPH: SK2120598018
Zapísaná: Obchodný register Okresného súdu Žilina
oddiel: Sro
vložka, č.: 69056/L
email: info@e-vlny.sk
tel. číslo: +421 907 252 862
Online chat: https://www.e-vlny.sk
3. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcich záväzkov alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
4. Podnikateľom je
• osoba zapísaná v obchodnom registri,
• osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
• osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov,
• fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.
5. Internetovým obchodom je stránka Obchodníka umiestnená na webovom sídle https://www.e-vlny.sk, prostredníctvom ktorej zmluvné strany uzatvárajú Zmluvu.
6. Tovarom je akákoľvek hmotná vec; tovarom je aj elektrina, voda alebo plyn, ktoré sú na predaj v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, a hmotný nosič, ktorý slúži výlučne ako nosič digitálneho obsahu, najmä CD, DVD, USB kľúč a pamäťová karta, ako aj
akýkoľvek tovar, ktorý Obchodník predáva prostredníctvom svojho internetového obchodu.
7. Produktom je tovar, služba, digitálny obsah, nehnuteľnosť, elektrina, voda alebo plyn, ktoré nie sú na predaj v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, teplo, práva a záväzky.
8. Kúpna zmluva je Zmluva uzatvorená medzi Obchodníkom a Kupujúcim ak je predmetom kúpy akýkoľvek produkt, ktorý si môže Kupujúci zaobstarať prostredníctvom internetového obchodu Obchodníka.
9. Orgánmi dozoru a dozor vykonávajú Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, Predmestská 71, 011 79 Žilina, P.O.BOX B-89, Odbor výkonu dohľadu, info@soi.sk, 041/763 21 30, 041/724 58 68.
1. Kupujúci má právo sa zaregistrovať a vytvoriť si užívateľský účet, čím získa prístup do svojho užívateľského rozhrania, prostredníctvom ktorého si môže sledovať stav objednaného produktu alebo produktov.
2. Kupujúci je pri registrácií povinný vždy uvádzať aktuálne a pravdivé informácie. Obchodník je povinný pri akejkoľvek zmene údajov aktualizovať zmenené údaje.
3. Registrácia Kupujúceho nie je povinná a Kupujúci môže na internetovom obchode nakupovať aj bez predchádzajúcej registrácie.
4. Kupujúci sa prihlasuje do svojho užívateľského účtu prostredníctvom zadania svojho užívateľského mena a hesla, ktoré si Kupujúci sám zvolí. Zároveň je užívateľský účet týmito údajmi chránený.
5. Kupujúci je povinný zabezpečiť užívateľský účet pred zneužitím a chrániť svoje prihlasovacie údaje. Kupujúci nie je oprávnený poskytnúť používanie užívateľského účtu tretím osobám.
6. Obchodník si vyhradzuje právo zrušiť užívateľský účet Kupujúceho v prípade, ak
• užívateľský účet nevyužil dlhšie ako 1 rok,
• porušil ustanovenia Zmluvy alebo týchto Obchodných podmienok.
7. Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť prístupný nepretržite, a to najmä v prípadoch, kedy by došlo ku výpadku alebo nutnej údržby hardvérového a softvérového vybavenia Obchodníka alebo tretích osôb.
8. Kupujúci je oprávnený užívateľský účet kedykoľvek, bez udania dôvodu zrušiť.
1. Zmluva sa uzatvára prostredníctvom vyplnenia a odoslania objednávkového formuláru s povinnosťou platby na webovom sídle Obchodníka (ďalej len „Objednávka“).
2. Kupujúci v Objednávke uvádza všetky potrebné informácie pre Obchodníka, ktorými sú najmä
• meno,
• priezvisko,
• názov spoločnosti (ak nakupuje Právnická osoba),
• IČO, DIČ, IČ DPH (ak nakupuje Právnická osoba),
• dodaciu a fakturačnú adresu,
• email,
• telefónne číslo,
• názov a množstvo objednávaných produktov,
• spôsob dodania.
3. Kupujúci vyplnením Objednávky na webovom sídle Obchodníka súhlasí s používaním elektronických komunikačných zariadení na diaľku pri uzatváraní Zmluvy
4. Záväznú akceptáciu návrhu vykoná Obchodník takým spôsobom, že Kupujúcemu zašle email potvrdzujúci Objednávku.
5. Akceptácia sa vykonáva prostredníctvom Potvrdenia o prijatí objednávky (ďalej len „Potvrdenie“), ktoré sa zasiela do emailovej schránky uvedenej Kupujúcim v Objednávke. Obchodník zašle Kupujúcemu Potvrdenie po tom, ako preverí dostupnosť, cenu a termíny
dodania produktov.
6. Elektronická pošta odoslaná Obchodníkom Kupujúcemu na email uvedený v Objednávke po tom, ako bola Objednávka odoslaná Kupujúcim, ktorá je označená ako „Oznámenie o prijatí objednávky“, „Objednávka bola prijatá“, „Objednávka prijatá“, „Zmena
objednávky“, „Návrh na zmenu objednávky“ elektronická pošta v podobnom znení nemá účinky akceptácie tak ako Potvrdenie a nedochádza tak ku uzatvoreniu Zmluvy ale ide iba o elektronickú poštu, ktorá má informatívny charakter pre Kupujúceho. V prípade zaslania takejto elektronickej pošty na email Kupujúceho môže ísť o nový návrh Zmluvy, ktorý je smerovaný zo strany Obchodníka Kupujúcemu, v ktorom môže ísť o uplatnenie zľavy z kúpnej ceny, poskytnutie tovaru inej akosti, formy doručenia, prípadne o inú možnosť, ktorú navrhuje Obchodník.
7. Ak Obchodník zašle Kupujúcemu pred uzatvorením Zmluvy Návrh na zmenu objednávky (ďalej len „Návrh“), Zmluva sa uzatvára iba v tom prípade, ak Kupujúci s takýmto Návrhom prejaví súhlas a akceptuje ho.
8. Obchodník nezodpovedá za vzniknutú škodu v tom prípade, ak škoda vznikla v dôsledku neuvedenia aktuálnych a správnych údajov v Objednávke Kupujúcim, nakoľko Obchodník považuje všetky údaje uvedené v Objednávke Kupujúcim za aktuálne a správne.
1. Obchodník je povinný dodať produkty určené v Objednávke v dohodnutej kvalite, množstve a termíne.
2. Obchodník je povinný objednané produkty zabaliť a zabezpečiť na prepravu takým spôsobom, aby nedošlo ku poškodeniu.
3. Obchodník je povinný Kupujúcemu dodať všetky potrebné dokumenty a podklady k objednaným produktom v súlade s platnými právnymi predpismi, a to najneskôr v deň dodania produktov. Tieto dokumenty môže Obchodník dodať prostredníctvom
elektronických pomôcok alebo v papierovej forme.
4. Obchodník má právo na odstúpenie od Zmluvy, ak nedôjde ku prevzatiu objednaných produktov zo strany Kupujúceho.
5. Obchodník má právo na riadne a včas zaplatenú kúpnu cenu od Kupujúceho za poskytnuté produkty.
1. Kupujúci je povinný sa pred odoslaním Objednávky oboznámiť s Obchodnými podmienkami.
2. Kupujúci je povinný zaplatiť Obchodníkovi kúpnu cenu za objednané produkty, pričom je povinný zaplatiť aj za doručenie produktov, ak sa s Obchodníkom nedohodli inak.
3. Kupujúci je povinný produkty prevziať v dohodnutom mieste, ktoré si určil Kupujúci v Objednávke.
4. Kupujúci má právo obdržať objednané produkty v dohodnutej kvalite, množstve a termíne, tak ako je uvedené v Objednávke.
1. Ceny všetkých produktov uvádzaných na webovom sídle Obchodníka sú konečné. Všetky ceny sú uvedené v eurách, pričom sú uvedené aj vrátane DPH.
2. V cene produktov nie je zahrnutá cena dopravy, ktorá sa priráta v poslednom kroku pred odoslaním Objednávky.
3. Obchodník má právo ceny produktov kedykoľvek zmeniť, pričom ak ponúka na určitú skupinu produktov alebo na konkrétny produkt zľavu, zverejní zároveň aj najnižšiu cenu, ktorá bola zaznamenaná v posledných 30 dňoch.
4. V prípade chybného nacenenia alebo chybne uvedenej ceny produktov si vyhradzuje Obchodník právo neuzatvoriť Zmluvu, poprípade od Zmluvy odstúpiť aj po tom, ako odoslal Kupujúcemu Potvrdenie.
5. Obchodník je oprávnený poskytovať Kupujúcemu rôzne druhy zliav na produkty ponúkané na webovom sídle.
6. Kupujúci odoslaním Objednávky potvrdzuje, že súhlasí s výškou ceny za objednané produkty, a to aj vrátane nákladov na dopravu.
7. Kupujúci môže za objednané produkty zaplatiť
• hotovosťou alebo platobnou kartou pri prevzatí od kuriéra,
• hotovosťou alebo platobnou kartou pri prevzatí z odberného miesta,
• platbou vopred prostredníctvom internetbankingu,
• platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány GoPay.
8. V prípade ak Kupujúci zvolí spôsob platby vopred prostredníctvom internetbankingu, kúpna cena sa považuje za zaplatenú až okamihom, kedy budú finančné prostriedky pripísané na účet Obchodníka.
9. Obchodník vystaví Kupujúcemu na základe uskutočneného nákupu a vykonanej platby daňový doklad v podobe faktúry.
10. Ak sa Kupujúci s Obchodníkom dohodnú na osobnom odbere zakúpených produktov, slúži
pokladničný blok ako daňový doklad.
11. Faktúra alebo pokladničný blok vystavený Obchodníkom slúži Kupujúcemu ako daňový doklad, dodací list a záručný list.
12. Splatnosť vystavenej faktúry Obchodníkom je 15 dní odo dňa jej doručenia Kupujúcemu.
13. V prípade, ak sa vo vystavenej faktúre objavia chybné údaje, Kupujúci je oprávnený takto chybnú faktúru vrátiť Obchodníkovi s poukázaním na danú chybu a požadovať opravenú faktúru. Obchodník vystaví Kupujúcemu novú faktúr, ak sa preukáže, že je vrátená faktúra obsahuje chybné údaje.
14. Ak Kupujúci zaplatí za objednané produkty skôr ako sú mu doručené a Obchodník zistí, že nie je možné dané produkty doručiť Kupujúcemu, je Obchodník povinný túto skutočnosť Kupujúcemu bez zbytočného odkladu oznámiť a Kupujúcemu vrátiť zaplatené peňažné prostriedky rovnakým spôsobom, ako boli Obchodníkom prijaté.
1. Obchodník je povinný doručiť Kupujúcemu objednané produkty v lehote do 30 pracovných dní odo dňa, kedy Obchodník zaslal Kupujúcemu Potvrdenie. Pokiaľ nie je Obchodník schopný dodať objednané produkty v určenej lehote, je povinný o tejto
skutočnosti bez zbytočného odkladu informovať Kupujúceho a dohodnú sa na dodatočnej lehote. Kupujúci však nemusí s poskytnutím dodatočnej lehoty súhlasiť a v takom prípade budú Kupujúcemu vrátené peňažné prostriedky rovnakým spôsobom, ako boli
Obchodníkom prijaté.
2. Náklady na dodanie produktov sa líšia od konkrétneho spôsobu, ktorý si Kupujúci zvolí pri vypĺňaní objednávky. Presné vyčíslenie nákladov na dodanie sa Kupujúcemu zobrazí po zaškrtnutí príslušného, ním zvoleného spôsobu dodania.
3. Kupujúci si môže zvoliť z nasledujúcich spôsobov doručenia
• osobný odber,
• kuriérom na adresu,
• na odbernom mieste.
4. Obchodník je povinný informovať Kupujúceho o expedovaní objednaných produktov a o predbežnej dobe, kedy budú produkty Kupujúcemu doručené.
5. Kupujúci je povinný prevziať objednané produkty osobne. Ak však nie je možné aby prevzal produkty osobne, môže zabezpečiť aby produkty prevzala splnomocnená osoba.
6. Okamihom, kedy sú produkty odovzdané na prepravu dopravcovi, preberá zodpovednosť za doručované produkty dopravca, a teda tak zodpovedá aj za prípadnú škodu, ktorá môže vzniknúť na doručovaných produktoch. Je teda potrebné, aby si Kupujúci alebo ním
splnomocnená osoba pri prevzatí produktov preverila a skontrolovala, či obal v ktorom sú produkty zabalené nie je viditeľne poškodený. Ak Kupujúci objaví poškodenie na obale, nie je povinný produkty prevziať, pričom je povinný s dopravcom spísať záznam, v ktorom
opíše zistené poškodenie, ktoré vzniklo v čase prepravy dopravcom.
7. Ak Kupujúci prevezme produkty aj napriek zjavnému a značnému poškodeniu obalu, Obchodník nie je povinný uznať neskôr uplatňovanú reklamáciu Kupujúcim.
8. Ak Kupujúci zistí, že objednané produkty nezodpovedajú stavu, množstve, sú poškodené alebo nekompletné až po prevzatí produktov, je potrené aby Kupujúci túto skutočnosť bez zbytočného meškania oznámil Obchodníkovi prostredníctvom emailu na adresu: info@e-
vlny.sk.
9. Ak Kupujúci poruší povinnosť prevziať doručené produkty, vzniká Obchodníkovi nárok na náhradu škody, ktorá mu vznikla v súvislosti s neprevzatím produktov, a to v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
10. Ak sa Obchodník domnieva, že ide zo strany Kupujúceho o špekulatívnu objednávku a nie je úmyslom Kupujúceho objednané produkty riadne a včas prevziať, Obchodník je oprávnený objednané produkty doručiť až po tom, ako mu bude za príslušné produkty
zaplatená kúpna cena.
Nadobudnutie vlastníctva a prechod nebezpečenstva
1. V prípade Kupujúceho podnikateľa prechádza vlastnícke právo až momentom, kedy je Obchodníkovi zaplatená celá kúpna cena za produkty.
2. V prípade Kupujúceho spotrebiteľa prechádza vlastnícke právo až momentom, kedy dôjde ku prevzatiu produktov od Obchodníka.
3. Nebezpečenstvo na objednaných produktoch prechádza na Kupujúceho až momentom, kedy Kupujúci tieto produkty prevezme, prípadne ak je v omeškaní s prevzatím produktov, tak až momentom, kedy Obchodník umožní Kupujúcemu nakladať s produktami.
Zákaznícke recenzie
1. Obchodník na svojom internetovom obchode nezverejňuje žiadne zákaznícke recenzie.
1. Odstúpenie od Zmluvy Kupujúcim, ktorý je v postavení spotrebiteľa sa spravuje príslušnými ustanoveniami zákona č.108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.
2. Odstúpenie od Zmluvy Kupujúcim, ktorý je v postavení podnikateľa sa spravuje príslušnými ustanoveniami zákona č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník.
3. Kupujúci realizuje odstúpenie od Zmluvy prostredníctvom oznámenia formou vyplneného a podpísaného Formuláru pre odstúpenie od Zmluvy (ďalej len „Formulár“). Formulár je zverejnený na webovom sídle internetového obchodu Obchodníka. Kupujúci vyplnený
a podpísaný Formulár zašle Obchodníkovi
• v papierovej forme poštou na adresu Obchodníka,
• prostredníctvom elektronických pomôcok na emailovú adresu Obchodníka.
4. Obchodník je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od Zmluvy poskytnúť Kupujúcemu spotrebiteľovi potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak Kupujúci spotrebiteľ odstúpil od Zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo Formulára,
ktorý je dostupný v online rozhraní Obchodníka
5. Kupujúci spotrebiteľ má právo odstúpiť od Zmluvy v lehote do 14 dní odo dňa, kedy
• prevzal objednané produkty,
• uzatvorenie zmluvy, ktorej predmetom je poskytovanie služby,
6. Tovar sa považuje Kupujúcim za prevzatý okamihom, keď Kupujúci spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaných produktov, alebo ak sa
• produkty objednané Kupujúcim spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia produktu, ktorý bol dodaný ako posledný,
• dodáva produkty pozostávajúce z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
• produkty dodáva opakovane počas určitej doby, okamihom prevzatia prvého produktu.
7. Kupujúci spotrebiteľ môže odstúpiť od Zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo od Zmluvy uzatvorenej mimo prevádzkových priestorov Obchodníka aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od Zmluvy.
8. Lehota na odstúpenie od Zmluvy ostáva zachovaná aj v tom prípade, keď Kupujúci spotrebiteľ najneskôr v posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od Zmluvy Obchodníkovi.
9. Účinky odstúpenia od Zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo od Zmluvy uzatvorenej mimo prevádzkových priestorov Obchodníka sa vzťahujú aj na každú doplnkovú Zmluvu
k Zmluve, od ktorej Kupujúci spotrebiteľ odstúpil; to neplatí, ak sa strany výslovne dohodnú na ďalšom trvaní doplnkovej Zmluvy.
10. Kupujúci spotrebiteľ je povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od Zmluvy zaslať produkty späť alebo ich odovzdať Obchodníkovi alebo osobe určenej Obchodníkom na prevzatie produktov; to neplatí, ak Obchodník navrhne, že si produkty vyzdvihne osobne alebo
prostredníctvom ním určenej osoby. Lehota 14 dní sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ odošle tovar obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty.
11. Kupujúci spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od Zmluvy v lehote do 14 dní v prípade, ak je predmetom Zmluvy
• Dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý Obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od Zmluvy,
• dodanie produktu vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo produktu vyrobeného na mieru,
• dodanie produktu, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
• dodanie produktu uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,
• dodanie produktu, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným produktom,
• dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe Zmluvy o predplatnom,
• produkt zakúpený na verejnej dražbe,
12. Kupujúci je zodpovedný za prípadné zníženie hodnoty produktov, ktoré reklamuje, ak došlo ku zníženiu hodnoty neopatrným, neodborným alebo zlým zaobchádzaním pri balení produktov na prepravu ku Obchodníkovi alebo skúšaní funkčnosti produktu.
13. V prípade, ak Kupujúci vráti poškodený produkt, Obchodník má právo vrátiť Kupujúcemu zníženú cenu o výšku náhrady spôsobenej škody na produkte. Pohľadávka Obchodníka na náhradu škody na produkte zanikne započítaním oproti pohľadávke Kupujúceho na
vrátenie kúpnej ceny. Zvyšnú časť kúpnej ceny vráti Obchodník Kupujúcemu.
14. Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia Formuláru vrátiť Kupujúcemu spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou uzatvorenou na diaľku, zmluvou uzatvorenou mimo prevádzkových priestorov
Obchodníka alebo s doplnkovou zmluvou vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov.
15. Obchodník je povinný vrátiť Kupujúcemu spotrebiteľovi všetky platby v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od zmluvy, ak spotrebiteľ neodstúpil od celej zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo od celej zmluvy uzatvorenej mimo prevádzkových priestorov
Obchodníka. Obchodník nemôže účtovať spotrebiteľovi dodatočné náklady za dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky.
16. Obchodník nie je povinný uhradiť Kupujúcemu spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný Obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na
dodanie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný Obchodníkom.
17. Obchodník má právo odstúpiť od Zmluvy ak
• nie je schopný doručiť objednané produkty Kupujúcemu z dôvodu vypredania
zásob alebo nedostupnosti produktu,
• uvedená cena produktu je zjavne zlá a neodpovedá skutočnej hodnote
produktu,
• existujú dôvodné pochybnosti o údajoch Kupujúceho, ktoré sú uvedené
v Objednávke.
18. Obchodník je povinný bez zbytočného odkladu informovať Kupujúceho o odstúpení od Zmluvy prostredníctvom elektronických pomôcok a v lehote do 14 dní odo dňa odoslania odstúpenia od Zmluvy vrátiť Kupujúcemu všetky finančné prostriedky, ktoré od neho
obdržal na Kupujúcim určený účet. Kupujúci sa s Obchodníkom môžu dohodnúť aj na inom vrátení finančných prostriedkov.
1. Informácie o právach Kupujúceho vyplývajúcich zo zodpovednosti za vady a postup pri reklamácií samostatne upravuje Reklamačný poriadok, ktorý je zverejnený na webovom sídle internetového obchodu Obchodníka, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou týchto Obchodných podmienok.
1. Kupujúci v postavení spotrebiteľa má právo sa obrátiť so žiadosťou o nápravu na Obchodníka prostredníctvom elektronickej komunikácie na email info@e-vlny.sk v prípade, ak sa domnieva, že jeho reklamácia nebola vybavená riadnym spôsobom, nie
je s reklamáciou spokojný alebo boli porušené jeho práva. Ak Obchodník sťažnosť zamietne alebo na sťažnosť neodpovie v lehote do 30 dní, od kedy mu bola sťažnosť doručená, Kupujúci spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, a to podľa zákona č.391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov (ďalej len „Zákon o ARSS“).
2. Postup Kupujúceho spotrebiteľa sa spravuje príslušnými ustanoveniami Zákona o ARSS.
3. Kupujúci spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu, ktorým je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia https://www.soi.sk.
4. Kupujúci spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO https://commission.europa.eu/topics/consumers_en.
5. Alternatívne riešenie sporov sa týka iba Zmlúv uzatvorených na diaľku.
6. Rozhodným právom v prípade vzniku sporu medzi Obchodníkom a Kupujúcim je právo Slovenskej republiky a prípadné spory budú rozhodovať a prejednávať súdy Slovenskej republiky.
1. Obchodník prijal primerané technické, organizačné a personálne opatrenia zodpovedajúce spracúvaniu osobných údajov, pričom spracúva osobné údaje v rozsahu, spôsobom a za účelom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „Nariadenie GDPR“) a zákonom č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
2. Podmienky spracúvania osobných údajov Obchodník zverejnil na webovom sídle internetového obchodu.
1. Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovom sídle internetového obchodu Obchodníka, t.j. dňa 11.11.2024.
2. Obchodník si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť alebo aktualizovať tieto Obchodné podmienky. Akékoľvek zmeny týchto Obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom zverejnenia na webovom sídle internetového obchodu Obchodníka. Oznamovacia
povinnosť, ktorá vzniká Obchodníkovi v súvislosti s prijatím nového znenia alebo aktualizácie Obchodných podmienok sa pokladá za splnenú dňom zverejnenia podľa predošlej vety.
3. Ak Kupujúci preukázateľne súhlasí a prijal znenie týchto Obchodných podmienok, uzavretá Zmluva sa spravuje ustanoveniami týchto Obchodných podmienok, pokiaľ sa Kupujúci s Obchodníkom nedohodli inak.
4. Vzťahy zmluvných strán, ktoré nie sú upravené týmito Obchodnými podmienkami sa spravujú právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky, ktoré sa vzťahujú na vzťah medzi Obchodníkom a Kupujúcim.
5. Ak Kupujúci a Obchodník uzatvoria písomnú Zmluvu, akákoľvek jej zmena musí mať písomnú formu.
6. V prípade, ak sa akékoľvek ustanovenie týchto Obchodných podmienok stane neplatným alebo neúčinným, nemá to za následok neplatnosť celých Obchodných podmienok ale iba konkrétneho dotknutého ustanovenia.
Formulár na odstúpenie od zmluvy